Ερευνητικά Προγράμματα
Από Ελληνικές πηγές / Φορείς |
Παρατηρήσεις | |
«Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ ατομικών διαφορών στην εννοιολογική και διαδικαστική γνώση για τους ρητούς αριθμούς και την προσέγγιση στη μάθηση των Μαθηματικών: Ανάπτυξη και αξιολόγηση νέων ερευνητικών εργαλείων» με Κωδικό ΟΠΣ 5005659 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020» |
Επιστημονικώς Υπεύθυνη, Ξ. Βαμβακούση, Αναπλ. Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Πρόγραμμα της Επιτροπής Ερευνών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων: «Evaluation Quality of services Providing Early Childhood Education and Car», 2008-2010 | Επιστημονικώς Υπεύθυνη, Μ. Σακελλαρίου, Επικ. Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΙΙ. Επιβλέπουσα: Κατερίνα Πλακίτση, Υ.Δ. Χαρίκλεια Θεοδωράκη. ΘΕΜΑ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ: Σχεδιασμός και ανάλυση δραστηριοτήτων των Φυσικών Επιστημών για μαθητές ηλικίας 5-9 ετών με τις σύγχρονες θέσεις της Θεωρίας της Δραστηριότητας (cultural- historical- activity theory - CHAT). 2010-2013 |
Επιστημονικώς υπεύθυνη: Κ. Πλακίτση, Αναπλ. καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Ανάπτυξη / εκπόνηση των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης στο διδακτικό μαθησιακό αντικείμενο της Φυσικής (Μελέτη του Περιβάλλοντος, Φυσικά Δημοτικού και Φυσική Γυμνασίου), στο πλαίσιο της Πράξης «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο πρόγραμμα Σπουδών» με κωδικό ΟΠΣ 295450. Η Πράξη υλοποιείται από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (Π.Ι.)– Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.). 2011-2013 | Εμπειρογνώνων / Συντονίστρια για Μελέτη του Περιβάλλοντος, Φυσικά Δημοτικού και Φυσική Γυμνασίου: Κ. Πλακίτση, Αναπλ. καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Ανάπτυξη / εκπόνηση των Οδηγών Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης, για τον εκπαιδευτικό, για το μαθησιακό αντικείμενο Φυσική (Θεωρητικό πλαίσιο) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση / Δημοτικό (Μελέτη του Περιβάλλοντος και Φυσικά Δημοτικού) και στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση / Γυμνάσιο (Φυσική Γυμνασίου), στο πλαίσιο της Πράξης «ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (Σχολείο 21ου αιώνα) – Νέο πρόγραμμα Σπουδών» με κωδικό ΟΠΣ 295450. 2011-2013 |
Εμπειρογνώνων / Συντονίστρια για Μελέτη του Περιβάλλοντος, Φυσικά Δημοτικού και Φυσική Γυμνασίου: Κ. Πλακίτση, Αναπλ. καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Εξειδίκευση της επιμόρφωσης στο επιστημονικό πεδίο «Φυσικές Επιστήμες – Φυσικά Δημοτικού» για την επιμόρφωση των συμμετεχόντων στην πιλοτική εφαρμογή των Νέων Προγραμμάτων Σπουδών. Η εξειδίκευση της επιμόρφωσης για τους σχολικούς συμβούλους, τους εκπαιδευτές εκπαιδευτικών (επιμορφωτές) και για τους εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας στα Νέα Προγράμματα Σπουδών, έγινε με τη σύνταξη «Οδηγού Επιμόρφωσης ανά ομάδα επιμορφούμενων». | Επιστημονικώς υπεύθυνη: Κ. Πλακίτση, Αναπλ. καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Αειφόρος ανάπτυξη και ποιότητα ζωής Ηπείρου», § 8 (Μέτρα βελτίωσης της προσβασιμότητας στην εργασία των γυναικών και την εξάλειψη διακρίσεων φύλου στην αγορά εργασίας). ( Ε.Σ.Π.Α.) 2008-2013 | Συνεργάτης έργου: Α. Στεργίου, Επικ. καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Εκπαίδευση παιδιών Ρομά Παν/μιο Αθηνών – Φιλοσοφική Σχολή – ΚΕΔΑ 2010-2013. | Συνεργάτης έργου: Α. Στεργίου, Επικ. καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
ACT/Μικροί και Μεγάλοι Μαζί Εναντίον της Βίας (ACT/ΜΜΕ-Βίας)». 2008 -σήμερα | Συνεργάτης έργου: Ά. Γιώτσα, Επικ. καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Τhe Greek Australian Project 2010 έως σήμερα. | Συνεργάτης έργου: Ά. Γιώτσα, Επικ. καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Από το Εξωτερικό | Παρατηρήσεις | |
Αξιολογήτρια σε Προγράμματα Κινητικότητας Leonardo Da Vinci του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων με τίτλο «Εργασιακή Εμπειρία στην Ευρωπαίκή Αγορά Εργασίας» 2010-1-GR1-LE002-03966) PLM (2010-2013) | Συνεργάτης έργου: Μ. Σακελλαρίου, Αν. Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Εντατικό Πρόγραμμα ERASMUS (ERARMUS Intensive Programme) με τίτλο «Light» (Φως) με τη συμμετοχή φοιτητών και καθηγητών από 7 Πανεπιστήμια της Ευρώπης. 2009-2012 | Επιστημονικώς υπεύθυνη: Κ. Πλακίτση, Επικ. καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Εντατικό Πρόγραμμα ERASMUS (ERARMUS Intensive Programme) με τίτλο «Social Relation in Schools» με τη συμμετοχή φοιτητών και καθηγητών από 8 Πανεπιστήμια της Ευρώπης. 2013-2015 | Συνεργάτης έργου - Επιστημονικώς Υπεύθυνη για το Παν. Ιωαννίνων: Κ.Πλακίτση, Αναπλ. Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
CALLIOPE PROJECT: Communication for Adult Learning: Leveraging Innovative Options to Promote Effectiveness. Συμμετοχή 5 Ευρωπαϊκών φορέων εκπαίδευσης ενηλίκων. ΔΙΚΕΠΠΕΕ-ΚΕΚ Παν. Ιωαννίνων 2012-2013 | Συνεργάτης έργου - Επιστημονικώς Υπεύθυνη για το Παν. Ιωαννίνων: Κ. Πλακίτση, Αναπλ. Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
ISWA PROJECT: Immersion in the Science Worlds through the Arts. SiS-2010-3.0.3-1 Science and the Arts: an experimental approach. Συμμετοχή 16 φορέων Επιστήμης (Πανεπιστημίων - Ερευνητικών Κέντρων) και Τεχνών (Ακαδημίες, Κριτικοί, Σκηνοθέτες) 2011-2013 | Συνεργάτης έργου - Επιστημονικώς Υπεύθυνη για το Παν. Ιωαννίνων: Κ.Πλακίτση, Αναπλ. Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Interreg IIIA, Πρόγραμμα Γειτνίασης Ελλάδα-Αλβανία (2008) Επιστημονική Υπεύθυνη στο έργο «Η κοινή Αρχιτεκτονική κληρονομία των αρχοντικών σπιτιών της Ηπείρου και της Νοτίου Αλβανίας». | Συνεργάτης έργου: Π. Παγγέ, Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
SIRUS (Shaping Inclusive and Responsive University Strategies) 2009-2011 | Συνεργάτης έργου: Π. Παγγέ, Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
OBSERVER 2012 | Συνεργάτης έργου: Π. Παγγέ, Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
IMPLEMENT 2012 | Συνεργάτης έργου: Π. Παγγέ, Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
International Father Acceptance – Rejection Project» (IFARP PROJECT) 2009 - σήμερα | Συνεργάτης έργου: Α. Γιώτσα, Επικ. καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
The new Family Project 2010 έως σήμερα. | Συνεργάτης έργου: Α. Γιώτσα, Επικ. καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Intimate Relationships: A Cross Cultural Study Whittier College, USA 2010 έως σήμερα | Συνεργάτης έργου: Α. Γιώτσα, Επικ. καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Επιστημονικώς Υπεύθυνη εκ μέρους του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στο Πρόγραμμα «Τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης για ευάλωτες ομάδες» της Κατηγορίας Παρέμβασης 1: «Πρόληψη και αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού ευπαθών ομάδων του πληθυσμού» του θεματικού άξονα προτεραιότητας 4: «Πλήρης ενσωμάτωση του συνόλου του ανθρώπινου δυναμικού σε μια κοινωνία ίσων ευκαιριών» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού 2007-2013» κωδικός πρόσκλησης 4 - αριθ. πρωτ. 2.1507/οικ.4.60 2012. | Επιστημονικώς Υπεύθυνη: . Μ. Σακελλαρίου, Αν. Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Επιστημονικώς Υπεύθυνη για το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, της διατμηματικής, διαπανεπιστημιακής Πρότασης: «Καινοτόμες δράσεις σε μειονοτικά περιβάλλοντα μάθησης: Εκπαίδευση και Ποιότητα Ζωής - Πολιτισμός» στο πλαίσιο του προγράμματος Δια Βίου Μάθησης ΑΕΙ για την Επικαιροποίηση γνώσεων Αποφοίτων ΑΕΙ (αρ. πρωτ. 699/18-1-2012 έγγραφο του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών). Συνεργαζόμενα Ιδρύματα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων: Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, Ιατρική Σχολή, Α.Π.Θ: Θεολογική Σχολή και Πανεπιστήμιο Κρήτης: Π.Τ.Δ.Ε (κωδικός πρότασης 144) 2013 | Επιστημονικώς Υπεύθυνη: Μ. Σακελλαρίου, Αν. Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Επιστημονικώς Υπεύθυνη του Προγράμματος «Πρακτική Άσκηση» του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για το Π.Τ.Ν. στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2013-2015 (Συνεδρία της Γ.Σ. του Π.Τ.Ν. Πανεπιστημίου Ιωαννίνων 460/28-3-2012) | Επιστημονικώς Υπεύθυνη: . Μ. Σακελλαρίου, Αν. Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Πρόγραμμα «Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων Μαθητών», το οποίο υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης 2007-2013» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και Εθνικούς Πόρους με Επιστημονική Υπεύθυνή του έργου την Καθηγήτρια κ. Βιτσιλάκη Χρυσή / Συγγραφή Εκπαιδευτικού υλικού / Έγκριση του έργου με κωδ. 2351-1 (39/22.07.2010) Συνεδρίαση 2013 | Συνεργάτης έργου: Μ. Σακελλαρίου, Αν. Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Πρόγραμμα «Εκπαίδευση Αλλοδαπών και Παλιννοστούντων Μαθητών»,το οποίο υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης 2007-2013» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και Εθνικούς Πόρους με Επιστημονική Υπεύθυνη του έργου την Καθηγήτρια κ. Βιτσιλάκη Χρυσή. Έγκριση του έργου με κωδ. 2351-1 (39/22.07.2010) Συνεδρίαση 2013 | Συνεργάτης έργου: Μ. Σακελλαρίου, Αν. Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. | |
Συνεργάτης και Μέλος της Βασικής Ερευνητικής Ομάδας του κοινοτικού Προγράμματος αα11 της πράξης Αρχιμήδης ΙΙΙ, με τίτλο «Διαπολιτισμική Διάσταση της Προσχολικής Αγωγής: Η περίπτωση της Ήπειρου», στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, με σκοπό την ενίσχυση ερευνητικών ομάδων στο ΤΕΙ Ηπείρου με κωδικό ΟΠΣ 380366 ΠΑ./ 2013 Συντονισμός από ΤΕΙ Ηπείρου, Τμήμα Βρεφονηπιοκομίας. Συμμετοχή μελών ΔΕΠ του Τμήματος Φ.Π.Ψ και Π.Τ.Ν. του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. | Συνεργάτης έργου: Μ. Σακελλαρίου, Αν. Καθηγήτρια Π.Τ.Ν. |