Καλδρυμίδου Μαρία
Στοιχεία
![]() |
Όνομα: | Μαρία Καλδρυμίδου |
Βαθμίδα: | Καθηγήτρια | |
Γνωστικό Αντικείμενο: | Διδακτική Μαθηματικών | |
ΦΕΚ Διορισμού: | ||
Τηλ./Fax: | 26510 05773 | |
Δικτυακός τόπος: | ||
e-mail: | mkaldrim (at) uoi.gr | |
Γραφείο: |
Επιστημονικά - Ερευνητικά ενδιαφέροντα
- Αναπαραστάσεις και αντιλήψεις για τα Μαθηματικά και τις μαθηματικές έννοιες
- Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών
- Σχολικά εγχειρίδια
- Οργάνωση και διαχείριση της μαθηματικής γνώσης στην τάξη
- Επικοινωνία και αλληλεπίδραση στην τάξη
- Επιστημολογικά χαρακτηριστικά των σχολικών μαθηματικών
- Μεταγνωστικές και επιστημολογικές αντιλήψεις των μαθητών για τα Μαθηματικά και τις μαθηματικές έννοιες (ρητοί αριθμοί, συναρτήσεις, γεωμετρικές έννοιες)
Σπουδές
- Πτυχίο Τμήματος Μαθηματικών του Α.Π.Θ
- D.E.A, ειδικότητα Καθαρά Μαθηματικά, Πανεπιστήμιο PARIS XI, επιστημονικό κέντρο του ORSAY\
- D.E.A. στη Διδακτική των Επιστημών με ειδικότητα Μαθηματικά, Πανεπιστήμιο PARIS 7
- Διδακτορική Διατριβή στον Τομέα της Διδακτικής των Επιστημών, ειδικότητα Μαθηματικά, Πανεπιστήμιο PARIS 7, με θέμα "Images mentales et représentations en mathématiques chez les mathématiciens et les étudiants en mathématiques"
Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις
- Tzekaki, M, Kaldrimidou, M. & Sakonidis H. (2013) Teachers' reflecting on the nature of the mathematical knowledge under construction in the classroom. In A. M. Lindmeier & A. Heinze (Eds), Proceedings of the 37th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Vol. 4 (pp. 305-312), Kiel, Germany: PME
- Kaldrimidou, M., Sakonidis, H., Tzekaki, M. (2011). Teachers' management of meaning construction in the mathematics classroom. In B. Grevholm & G. Anthony (Eds), Teachers of Mathematics: Recruitment and retention, professional development and identity (pp 101-112). Kristiansand, Sweden: Swedish Society for Research in Mathematics Education.
- Kaldrimidou, M., Sakonidis, H. & Tzekaki, M. (2011). Readings of the mathematical meaning shaped in the classroom: exploiting different lenses. In Pytlak, M., Rowland, T. & E. Swoboda, (Eds.) Proceedings of the 7th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (pp. 2680-2689). University of Rzeszów, Poland: CERME.
- Kaldrimidou, M., Moroglou, M. (2009). On functions: Representations and students' conceptions, In M. Tzekaki, M. Kaldrimidou, H. Sakonidis (eds) Proceedings of the 33rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education. Vol.(pp. 3265-272), Thessaloniki, Greece: PME.
- Kaldrimidou, M., Sakonidis, H. & Tzekaki, M. (2008), Comparative readings of the nature of the mathematical knowledge under construction in the classroom, ZDM, 40 (pp.235-248)