Επιστημονικά - Ερευνητικά ενδιαφέροντα
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα και το συγγραφικό της έργο επικεντρώνονται σε θέματα Παιδαγωγικής και Προσχολικής/Πρωτοσχολικής Εκπαίδευσης, ιδιαίτερα στις γνωστικές περιοχές της Διδακτικής Μεθοδολογίας και του Σχεδιασμού Προγραμμάτων, της Κοινωνικής και Ηθικής Μάθησης, καθώς επίσης και της Συνεργασίας Σχολείου – Οικογένειας- Κοινότητας.
Σπουδές
1987: Πτυχίο Κοινωνικής Θεολογίας, της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
1987-1989: Φοίτηση στο Μεταπτυχιακό Τμήμα της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με κατεύθυνση στα «Παιδαγωγικά».
1990-1992: Παρακολούθηση παιδαγωγικών μαθημάτων στο Πανεπιστήμιο της Ζυρίχης / Ελβετίας.
1993: Πτυχίο Βρεφονηπιοκομίας του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης
1995-2000: Εκπόνηση Διδακτορικής Διατριβής με θέμα: «Η Χριστιανική αγωγή στην προσχολική ηλικία» στη Θεολογική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις
- Σακελλαρίου, Μ., Ποιοτικές διαφοροποιήσεις του πλαισίου επικοινωνίας Γονέων-Νηπιαγωγών:Οι απόψεις των γονέων. Παιδαγωγική Θεωρία και Πράξη, 2008, τευχ. 2, 99-119
- Sakellariou, M., Rentzou K., Cypriot pre-service kindergarten teachers' beliefs about and practices of developmentally appropriate practices in early childhood education, Early Child Development and Care, Routledge, Taylor & Francis Group, Vol. 181 , No. 10, December 2011, 1381-1396
- Sakellariou, M., Rentzou K., Greek pre-service kindergarten teachers' beliefs and intensions about the importance of teacher - child interactions, Early Child Development and Care, Routledge, Taylor & Francis Group, Vol. 182 , No. 1, January 2012, 123-135.
- Sakellariou, M., Rentzou K., Comparing beliefs about and practices of developmentally appropriate practices among Greek and Cypriot pre-service kindergarten teachers Early Child Development and Care, Routledge, Taylor & Francis Group, 2011, 1-16, iFirst Article, ISSN 0300-4430 print/ISSN 1476-8275 online.
- Rentzou K., Sakellariou, M., Greek pre-service kindergarten teachers' beliefs about and practices of developmentally appropriate practices on early childhood education, Early Child Development and Care, Routledge, Taylor & Francis Group, Vol. 181, No. 8, September 2011, 1047-1061.
- Rentzou K., Sakellariou, M., The Quality of Early Childhood Educators: Children's Interaction in Greek Child Care Centers, Early Child Educ J, Springer Science, 2011 38: 367-376.
- Rentzou K., Sakellariou, M., Researcher's and parents' perspectives on quality of care and education, Early Child Development and Care, Routledge, Taylor & Francis Group, doi.org/10.1080/03004430.2012.673486