Παπαντωνίου Γεωργία
Στοιχεία
![]() |
Όνομα: | Παπαντωνίου Γεωργία |
Βαθμίδα: | Επίκουρη Καθηγήτρια | |
Γνωστικό Αντικείμενο: | Γνωστική Ψυχολογία | |
ΦΕΚ Διορισμού: | ||
Τηλ./Fax: | 2651005889, -5802 | |
Δικτυακός τόπος: | https://www.researchgate.net/profile/Georgia_Papantoniou http://scholar.google.gr/citations?user=7PEF4DIAAAAJ&HL=el&oi=ao |
|
e-mail: | gpapanto (at) uoi.gr | |
Γραφείο: | Κτίριο Σχολής Επιστημών Αγωγής & Τμήματος Φ.Π.Ψ., (5ος όροφος) |
Επιστημονικά - Ερευνητικά ενδιαφέροντα
- Γιγνώσκειν (γνωστικές & εκτελεστικές λειτουργίες)
- Μεταγνωστικές Διεργασίες & Αυτο-ρυθμιζόμενη Μάθηση
- Κίνητρα, Συναισθήματα & Βούληση
- Ψυχολογική Αξιολόγηση
Σπουδές
- Βασικές
Πτυχίο Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής, Ψυχολογίας (ειδίκευση στην Ψυχολογία), Φιλοσοφική Σχολή, Α.Π.Θ.
- Μεταπτυχιακές (πρώτου & δεύτερου επιπέδου)
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στην Πειραματική-Γνωστική Ψυχολογία, Τμήμα Ψυχολογίας, Φιλοσοφική Σχολή, Α.Π.Θ.
Διδακτορικό Δίπλωμα στην Ψυχολογία (Γνωστική Ψυχολογία), Τμήμα Ψυχολογίας, Φιλοσοφική Σχολή, Α.Π.Θ.
Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις
- Ντίνου, Μ., Μωραΐτου, Δ., Παπαντωνίου Γ., Καλογιαννίδου, Α., & Παπαντωνίου Α. (υπό δημοσίευση). Ψυχομετρικές ιδιότητες της ελληνικής εκδοχής του Ερωτηματολογίου Προσανατολισμών στην Αντιμετώπιση Προβλημάτων. Επιστημονική Επετηρίδα του Τμήματος Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ.
- Γιουμίδου, Ε., Χρυσανθίδου, Ά., Mωραΐτου, Δ., & Παπαντωνίου, Γ. (2013). Η επίδραση του αρνητικού και του θετικού θυμικού στη λεκτική ευχέρεια ατόμων προχωρημένης ηλικίας. Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τόμος ΣΤ΄, 124-159.
- Διμηνίδου, Κ., Mωραΐτου, Δ., & Παπαντωνίου, Γ. (2013). Η επίδραση του άγχους εξέτασης στη Δοκιμασία Σύντομης Γνωστικής Εκτίμησης (ΔΣΓΕ): Εξέταση του ρόλου της ηλικίας και βασικών βιοδεικτών που συνδέονται με το γνωστικό γήρας. Επιστημονική Επετηρίδα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Τόμος ΣΤ΄, 216-248.
- Moraitou, D., Papantoniou, G., Gkinopoulos, T., & Nigritinou, M. (2013). Older adults' decoding of emotions: Age-related differences in interpreting dynamic emotional displays and the well-preserved ability to recognize happiness. Psychogeriatrics, 13(3), 139-147.
- Papantoniou, G., Moraitou, D., Dinou, M., & Katsadima, E. (2013). Dispositional hope and action-state orientation: Their role in self-regulated learning. In A. Efklides and D. Moraitou (eds.), A positive psychology perspective on quality of life (pp. 219-242). Social Indicators Research Series, 51. Dordrecht: Springer.
- Papantoniou, G., Moraitou, D., Kaldrimidou, M., Plakitsi, K., Filippidou, D., & Katsadima, E. (2012). Affect and cognitive interference: An examination of their effect on self-regulated learning. Education Research International. doi: 10.1155/2012/579590
- Παπαντωνίου, Γ., & Μωραΐτου, Δ. (2012). Γνωστικές ικανότητες παιδιών προσχολικής/πρώτης σχολικής ηλικίας και υπερηλίκων/ηλικιωμένων: Διερεύνηση των μεταξύ τους αναλογιών. Στο Νοητικές ικανότητες όπως παρουσιάζονται σε διαγενεακές μελέτες (σ. 10-17). Πρακτικά του 1ου Συνεδρίου Νευροψυχολογίας «Τρίτης Ηλικίας». Θεσσαλονίκη: Alzheimer Hellas, Ινστιτούτο Νευροεκφυλιστικών Νοσημάτων.
- Μωραΐτου, Δ., & Παπαντωνίου, Γ. (2012). Πρόγραμμα διαγενεακής παρέμβασης σε ηλικιωμένους και παιδιά: Βασικές κατευθύνσεις, αποτελεσματικότητα και συνέπειες στην υγεία και την ευζωϊα των ηλικιωμένων. Στο Νοητικές ικανότητες όπως παρουσιάζονται σε διαγενεακές μελέτες (σ. 3-10). Πρακτικά του 1ου Συνεδρίου Νευροψυχολογίας «Τρίτης Ηλικίας». Θεσσαλονίκη: Alzheimer Hellas, Ινστιτούτο Νευροεκφυλιστικών Νοσημάτων.
- Moraitou, D., & Papantoniou, G. (2012). Mindfulness and action control in young, middle-aged, and old adults: An examination of their relationship to attentional bias towards emotional information. Ricerche di Psicologia, 4, 541-576.
- Papantoniou, G., Moraitou, D., & Filippidou, D. (2011). Psychometric properties of the Greek version of the Test Anxiety Inventory. Psychology, 2(3), 240-246.