Σαρρής Δημήτρης
Στοιχεία
![]() |
Όνομα: | Σαρρής Δημήτρης |
Βαθμίδα: | Επίκουρος Καθηγητής | |
Γνωστικό Αντικείμενο: | Ειδική Αγωγή | |
ΦΕΚ Διορισμού: | ||
Τηλ./Fax: | 26510-05758 / 26510-05848 | |
Δικτυακός τόπος: | ||
e-mail: | dsarris (at) cc.uoi.gr | |
Γραφείο: | 2ος κτίριο ΠΤΝ, Γραφείο 205 |
Επιστημονικά - Ερευνητικά ενδιαφέροντα
- Μαθησιακές δυσκολίες: ανίχνευση - διάγνωση - θεραπεία
- Αξιολόγηση (ψυχομετρική και προβολική) της προσωπικότητας και της νοημοσύνης
- Κατασκευή τεστ για την αξιολόγηση παιδιών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
- Διευθυντής του Εργαστηρίου Ειδικής και Θεραπευτικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Σπουδές
- Πτυχίο Τμήματος Φ.Π.Ψ., Τομέας Ψυχολογίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Πτυχίο Π. Τ. Νηπιαγωγών, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
- Πτυχίο MAITRISE, Επιστημών της Αγωγής - ψυχολογία, Πανεπιστήμιο Bordeaux II, Γαλλία
- Πτυχίο D.E.S.S., Κλινικής Ψυχοπαθολογίας, Πανεπιστήμιο Bordeaux II, Γαλλία
- Πτυχίο D.E.A., Επιστημών της Αγωγής - Ψυχολογία, Πανεπιστήμιο Toulouse, Γαλλία
- Πτυχίο D.E.A., Κλινικής Ψυχοπαθολογίας, Πανεπιστήμιο Toulouse, Γαλλία
- Διδακτορικό δίπλωμα, Επιστημών της Αγωγής - Ψυχοπαθολογία, Πανεπιστήμιο Toulouse, Γαλλία
- Διδακτορικό δίπλωμα, Κλινικής Ψυχοπαθολογίας, Πανεπιστήμιο Amiens, Γαλλία
Ενδεικτικές Δημοσιεύσεις
- Σαρρής, Δ. (2009). Εισαγωγή στη γνωστική και ψυχαναλυτική θεωρία της ανάπτυξης του παιδιού. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
- Sarris, D. (2009). Schéma corporel et comportement social chez l'enfant présentant des troubles scolaires. Apprentissages dans l'espace transitionnel d'un atelier de création. Psychologie Clinique, 28 (2), 170-178.
- Sarris, D. (2009). La représentation des images de la famille de l'enfant dans les tests du CAT et de L. DUSS. Psychologie Clinique, 28 (2), 159-169.
- Sarris, D. (2003). L'apport thérapeutique d'un atelier conte dans le traitement des enfants dysharmoniques de 5-10 ans. Revue Européenne du Handicap Mental, no 26, 39-60.
- Sarris, D., & Wallet, J.W. (2002). Dysharmonie cognitive d'évolution et conte-mythe. Etude de cas d'une thérapie des enfants de 5-12 ans à travers les Ateliers d'Expression. Cahiers de Psychopédagogie Curative et Interculturelle, 1, 80-96.
- Sarris, D. (2013). Playing as a therapeutic mean in children with speech difficulties . Poster presented at European Conference OMEP 2013 "Play and Playing in Early Childhood", 8-11th May, Zagreb, Croatia.
- Σαρρής, Δ. (2012). Το σχέδιο ενός σπιτιού και η εξέλιξή του στα κανονικά παιδιά και στα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες. 3Ο Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής, 11-13 Μαΐου 2012, Ιωάννινα.
- Sarris, D. (2008). Rehabilitation program of learning disabilities through tales and marionettes: cognitive and psychoanalytic approach. 13th International Conference-2nd World A.P.P.A.C. Conference "Psychology, Neuropsychiatry and Social Work in Modern Times, Association of Psychology & Psychiatry for Adults & Children, 22.05.2008, Athens.
- Sarris, D. (2004). Τhe role of skin ego (moi-peau) as a transitional space in the therapeutic approach of children with learning disabilities. The contribution of the psychoanalytic theory of Anzieu and its application in the clinical practice. 6th Delphi International Psychoanalytic Symposium "Psychoanalysis and the Human Body: Beyond the Mind-Body Dualism ", 27-31.10.2004, Delphi, Greece.
- Sarris, D. (1999). Detecting and defining the intellectual and emotional content of thought of aged people through the T.A.T. test. Sixth International - Conference on aging and disabilities, 17-18.06.1999, South Dakota - U.S.A.